AZI AM FOST LA ZOO…PARCĂ

Azi am fost la Zoo…parcă am fost şi parcă n-am fost…mă doare inima pentru că urşii stau într-o cuşcă pentru guzgani pe când 5 “shioroi” se bucură de o vilă impunătoare…ce-i drept ăştia nu au barieră la intrare…am hrănit zebrele cu iarbă de după gard…am aflat că într-o săptămână pe teritoriul Zooparcului din Chişinău se va deschide o terasa pentru copii…am făcut ca lama, şi am încercat să stau într-un picior ca barza…

Preţurile sunt adaptate la criză … sau la arsenalul de “vieţuitoare” de care dispune ZOO PARCUL DIN CHIŞINĂU.
10 lei – maturi, 5 lei – copii/studenti(dacă eşti student şi nu ai carnet, or “ai da l-ai uitat acasă” imediat treci în categoria celor maturi, ei da astea-s fleacuri, nu ?)

Dac-aş avea puterea să schimb câte ceva, aş amplasa nişte live-cam’uri eu aş aduce un elefant, o girafă, aş vrea mai mult spaţiu pentru urşi…tu ce-ai schimba ?










Leave a comment

2 Comments

  1. Îmi plac mult pozele. Mai ales cea care a surprins capul de zebră în prim plan. Şi capra!… Dar nu sunt triste animalele la grădina zoologică? N-ar vrea să scape de-acolo?

    Reply
    • de-ar putea scapa tare fericite ar mai fi … au foarte putin spatiu…merci pentru aprecieri

      Reply

Leave a Reply

